Konec soutěže | |
Celková cena výher | 1598 |
Počet výherců | 2 |
Přejít na web |
Pečující kosmetika NUANCE, která měla na českém trhu premiéru před minulými Vánoci, se zásadním způsobem rozšiřuje. Ode dneška mohou české zákaznice kupovat i pleťovou masku, která se oprávněně – kvůli své barvě – honosí přívlastkem „zlatá“. Maska obsahuje celou řadu aktivních látek, některé v rámci patentovaných složek. Krom jiného jde o extrakty z květů bílého ibišku, plodů baobabu, červené vinné révy, ginkga, kaštanu, chrpy a heřmánku. Výsledný efekt zahrnuje všechna pozitiva, která zákaznice od tohoto typu výrobku očekávají – maska pleť okamžitě vypíná, vyplňuje, zvláčňuje a zároveň vyživuje.
Kosmetická řada NUANCE je k dostání výhradně v síti lékáren Dr.Max, jedná se o jejich vlastní značku vyvíjenou ve spolupráci s renomovanou francouzskou společností Alban Muller International. „Značku Nuance jsme si nadělili k prvnímu jubileu značky Dr.Max“, říká generální ředitel této lékárenské sítě Daniel Horák, „a souviselo to i se startem konceptu dermocenter, které ve svých lékárnách budujeme.“ Miloslav Kupček, šéf projektu NUANCE ho doplňuje: „U NUANCE vycházíme z vlastností, které má ideální přípravek mít – měl by obsahovat čistě přírodní látky, žádná syntetika zatěžující pokožku a měl by být maximálně účinný. A tyto přednosti chceme komunikovat samozřejmě už obalem.“